NETWORLD projekat daje doprinos ciljevima i prioritetnom području 2 (Okolišno i kulturno odgovorna Dunavska regija) Dunavskog transnacionalnog programa jačanjem zajedničkog i integriranog pristupa dokumentovanju, očuvanju, upravljanju i promociji kulturnog naslijeđa u Dunavskoj regiji.
Glavni ciljevi NETWORLD projekta su usmjereni ka povećanju svijesti o naslijeđu Prvog svjetskog rata (WWI) i njegovom održivom korištenju za razvoj kvalitetnog kulturalnog turizma.
Specifični ciljevi NETWORLD projekta se odnose na:
Četrnaest projektnih partnera iz
devet zemalja Dunavske regije i jedanaest pridruženih partnera su
udružili svoje snage da implementiraju projektne aktivnosti i zadatke
grupisane u šest glavnih radnih paketa.
Brend Šetnja za mir
Na osnovu kulturno-arhitektonskog naslijeđa Prvog svjetskog rata na području Jugozapadnog fronta između Austrougarske monarhije i Kraljevine Italije, ideja „Šetnja za mir“ je inicirana od strane austrijskog udruženja Dolomitenfreunde 1970-tih godina. Dalje je razvijana od strane slovenačke Fondacije Šetnja za mir i italijanskih udruženja na području bivšeg Isonzo fronta, koji je činio dio Jugozapadnog fronta.
U okviru NETWORLD projektnih aktivnosti, brend Šetnja za mir će se širiti i prikazivati u Dunavskoj regiji kao zajednički brend naslijeđa Prvog svjetskog rata. Brend daje doprinos obilježavanju svih žrtava iz WWI i promoviše vrijednosti mira i poštovanja. On također daje doprinos podizanju svijesti o naslijeđu WWI i promoviše održivi turistički razvoj.
Od 2016. godine, „Šetnja za mir od Alpa do Jadrana –
naslijeđe Prvog svjetskog rata“ u Sloveniji je uključena u UNESCO
privremenu listu.
Četrnaest projektnih partnera iz devet zemalja u Dunavskoj regiji:
kao i jedanaest pridruženih partnera.